ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰
۹۷ آهن فروشی در شهرک صنوف قم مستقر شده است

قم - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از استقرار ۹۷ واحد آهن فروشی در شهرک صنوف خبر داد و گفت: سایر آهن فروشان قم نیز به این شهرک منتقل می‌شوند.

علیرضا مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: شهرک صنوف قم دارای مساحت ۱۳۶ هکتار است که در ابتدای طرح آن برای صنوف مختلف بوده اما در حال حاضر به صنوف مربوط به مصالح ساختمانی اختصاص داده شده است.

وی یکی از واحدهایی که در شهرک صنوف قرار دارد را آهن فروشی اعلام کرد و افزود: سایت یک آهن فروشان دارای ۳۸۴ قطعه است که تاکنون ۹۷ واحد در آن مستقر شده و ۱۵ واحد دیگر نیز در حال تکمیل است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: در شهرک صنوف قم ۹۷۶ واحد برای در و پنجره سازان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به الزام آهن فروشان قم برای انتقال به شهرک صنوف، افزود: در سایت ۲ آهن فروشان ۸۴ واحد در آینده مستقر می‌شوند.

مظفری بیان کرد: در نظر داریم قم را خالی از فعالیت صنوف مزاحمی کنیم که در خارج از شهر نیز می‌توانند فعالیت کنند زیرا علاوه بر اینکه موجب آرامش شهر می‌شود، فرصت بهترین برای کسب و کار نیز ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرک صنوف در پنج کیلومتری قم واقع شده است، افزود: برای خارج شدن آهن فروشان از شهر ابتدا به توجیه آنها اقدام شده است اما در صورت نیاز به اعمال قانون می‌پردازیم.

ساختمان صنعت

  • ۹۸/۰۷/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی