ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰

 

تولید ۲۵۰هزار مگاوات ساعت برق توسط نیروگاه‌های برق‌آبی در ایام نوروز

تهران- ایرنا- معاون بهره‌برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در ایام نوروز امسال بالغ بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر داشته‌اند.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، وحید ایزدی افزود: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در ایام نوروز با آمادگی کامل به تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر پرداختند.
وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات ایام نوروز و حتی لحظه تحویل سال نو پرسنل نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در محیط نیروگاه‌ها حضور داشتند و هم‌زمان که واحدهای نیروگاه در حال تولید انرژی و تأمین برق خانه‌های هم‌وطنان و صنعت کشور بوده‌اند، جشن نوروز را برگزار کردند.

معاون بهره‌برداری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران ادامه داد: همچنین در این ایام با بارش‌های خوبی که از ابتدای سال جدید در حوضه‌های آبریز غرب و جنوب غرب به وقوع پیوست، سدهای شرکت آب و نیرو ضمن کنترل سیلاب‌ها، بخش عمده‌ای از روانآب را در مخازن خود ذخیره کردند و به پرشدگی مطلوبی رسیده‌اند.

ایزدی گفت: نیروگاه‌های برق‌آبی شرکت آب و نیرو در این مدت بالغ بر ۲۵۰ هزار مگاوات ساعت تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر داشته‌اند.

وی ادامه داد: نیروگاه‌های کارون ۴، گتوند و رودبار لرستان در حوضه جنوب و جنوب غرب، سیمره و داریان و سردشت در حوضه غرب کشور در حال تولید انرژی بوده و این خدمت‌رسانی همچنان نیز ادامه دارد و نقش بسزایی در تأمین پیک برق شبکه سراسری دارند.

ساختمان صنعت

  • ۰۳/۰۱/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی