ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰
۴۸۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد هزینه شد

 

مهاباد- ایرنا- مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال در مجموع ۴۸۰ میلیارد ریال برای تجهیز بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان هزینه شده است.

صلاح بایزیدی‌آذر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال برای تامین سامانه سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) و خرید سه دستگاه چیلر ۲۱۰ میلیارد ریال، تجهیزات اتاق عمل ۲۱۰ میلیارد ریال، تعمیرات زیرساخت ها و ۲ بخش کودکان و جراحی مردان ۱۰۰ میلیارد ریال و خرید دستگاه بی‌خطرسازی زباله های عفونی ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات مهم بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد مشکل سیستم فاضلاب فرسوده و نبود سامانه سرمایشی مناسب برای فصل تابستان بود که این مساله با تعمیرات امسال به طور کامل رفع شد و با عایق بندی لوله ها و موتورخانه بیمارستان سامانه گرامیشی آن هم ارتقا یافت.

 

۴۸۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد هزینه شد

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: هم اکنون بیمارستان امام خیمنی(ره) مهاباد با ۳۰۰ تخت فعال یکی از مراکز مهم بیمارستانی در جنوب آذربایجان‌غربی است که در ان ۷۴ پزشک متخصص و عمومی و ۳۹۰ پرستار به بیماران خدمات درمانی ارایه می دهند.

وی اظهار کرد: طی ۱۱ ماه گذشته (اول بهمن ۱۴۰۱ تا اول آذر ۱۴۰۲) در مجموع ۱۸ هزار و ۲۳۰ بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری شدند و در این مدت ضریب اشغال تخت های این بیمارستان ۶۳.۹ بوده است.

بایزیدی‌آذر با اشاره به تعداد مراجعان به سایر بخش های بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: در این مدت ۴۲ هزار بیمار در درمانگاه تخصصی، ۱۶۰ هزار بیمار در درمانگاه و اورژانس بیمارستان مراجعه کردند و ۳۵ هزار نفر به بخش رادیولوژی، ۱۸ هزار مورد سی‌تی‌اسکن، هشت هزار و ۵۰۰ مورد سنوگرافی انجام شده و ۱۰۰ هزار نفر هم به آزمایشگاه بیمارستان مراجعه کرده است.

وی در خصوص اقدامات مرکز فوریت های پزشکی اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد نیز افزود: هم اکنون این مرکز دارای ۹ پایگاه شامل چهار پایگاه شهری و پنج پایگاه جاده‌ای است و ۷۵ نفر نیرو دارد که امسال در مجموع چهار هزار و ۹۴۴ ماموریت جاده ای و شهری داشته است.

وی اضافه کرد: از مجموع ماموریت های مرکز فوریت های پزشکی اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در این مدت سه هزار ماموریت شهری و بقیه جاده ای بوده است.

در شهرستان مهاباد، علاوه بر بیمارستان امام خمینی(ره)، دارای درمانگاه تامین اجتماعی و یک بیمارستان در دست احداث تامین اجتماعی و در ۶۵ خانه بهداشت روستایی و ۱۹ مرکز جامع شهری و روستایی خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان ارایه می شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

ساختمان صنعت

  • ۰۲/۱۲/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی