ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰

 

 

ایسنا/زنجان رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: استخر ولیعصر به دلیل تعطیلات دو ساله‌ای که داشت نیاز به تعمیراتی همانند اصلاح سازه فلزی، سقف و ... دارد.

محسن عبادی‌کشت‌کار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعطیلی استخر ولیعصر زنجان، اظهار کرد: استخر ولیعصر از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده‌ است؛ البته این استخر حدود ۱۵ الی ۱۶ سالی است که تاسیس شده و چون به موتورخانه آن از زمان احداث رسیدگی آن‌چنانی نشده بود، نیاز به تعمیر محدود داشت.

وی افزود: بعد از گذراندن دوران شیوع ویروس کرونا با دریافت بودجه لازمه از سازمان مدیریت برنامه و بودجه، موتورخانه استخر ولیعصر تعمیر و اصلاح‌های لازم برای این موتورخانه انجام شد و در حال حاضر مشکلی ندارد.

این مسئول تصریح کرد: خود استخر ولیعصر نیز به دلیل تعطیلات دو ساله‌ای که داشت نیاز به تعمیراتی همانند اصلاح سازه فلزی، سقف، کاشی‌های اطراف استخر و ... دارد که نیاز به بودجه‌ای حدود ۲ و نیم میلیاردر تومان دارد.

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، خاطرنشان کرد: استخر در اختیار هیئت جانبازان است که در حال رایزنی هستند تا سرمایه‌گذار را برای پروژه بیاورند که طبق گفته‌ها حدود ۲ الی ۳ ماه آینده استخر ولیعصر قابلیت استفاده دوباره برای علاقه‌مندان را خواهد شد.

  • ۰۱/۰۹/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی