ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰
نوسازی تنها استخر تربت‌حیدریه به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون اداری، پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: تنها استخر این شهرستان نیازمند بهینه‌سازی و نوسازی کامل است و طبق برآورد اولیه دست کم ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای احیای مجدد آن نیاز است.

میثم سالاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استخر با نام حضرت امیرالمومنین(ع) متعلق به آموزش و پرورش است و هر چند دارای بیمه مسوولیت است اما با توجه به قدمت ۳۰ ساله و استهلاک زیادش، در صورت وقوع حادثه انسانی، حق بیمه قادر به تامین امنیت جان انسان‌ها نیست.

وی در معرفی وضعیت فنی این استخر آن را محیطی تفریحی و آموزشی و نه یک استخر رقابتی استاندارد معرفی و اضافه کرد: وجود سیستم هواساز استاندارد برای استخر الزامی است.

معاون اداری، پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: از سوی دیگر وجود باغ ملی در مجاورت استخر و به تبع آن آبیاری درختان طی سالیان دراز و از سوی دیگر وقوع زلزله‌های چند سال اخیر، باعث وارد آمدن آسیب به سازه استخر شده‌ است.‌

نوسازی تنها استخر تربت‌حیدریه دست کم ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

سالاری افزود: لوله‌های انتقال آب سونا و جکوزی و استخر که به روش "توکار" انجام شده پوسیده است نیاز به تعویض و لوله‌کشی مجدد به صورت "روکار" دارد.

وی ادامه داد:سیاست مدیریت استخر تا امروز کسب سود و درآمدزایی نبوده‌ است و اکنون نیز مهمترین موضوع، تامین امنیت مراجعان است.

نوسازی تنها استخر تربت‌حیدریه دست کم ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون اداری، پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: با توجه به این که دستگاه‌های اجرایی نیز طی این ۳۰ سال از امکانات استخر استفاده می‌کرده اند، شایسته است تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای حفظ تنها استخر تربت‌حیدریه و حومه مشارکت کنند.

ساختمان صنعت

  • ۰۲/۰۹/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی