ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰
زمین ۲ میلیون واحد مسکونی در کشور پیش‌بینی شده است

ارومیه - ایرنا  - وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین ۲ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده و این روند تا رسیدن به چهار میلیون واحد ادامه می‌یابد.

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در ارومیه افزود: طرح نهضت ملی مسکن در ۲ بخش ۲ میلیون واحدی اجرا می شود که تاکنون ساخت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد، ۴۰ هزار و ۵۴۵ واحد مسکونی مربوط به آذربایجان غربی است، اضافه کرد: عملیات اجرایی هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی که پول واریز کردند، شروع می‌شود.

قاسمی اظهار کرد: البته مشکلی در تامین زمین برای ۱۰ هزار نفر ثبت نامی در آذربایجان غربی وجود ندارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همزمان با ساخت مساکن نهضت ملی، نیازمندی‌های عمومی مردم  ازجمله درمانگاه و ورزشگاه نیز در نظر گرفته می شود چراکه نهضت ما تنها ساخت مسکن نیست و در واقع ساخت شهر است.

به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم عملیات ساخت ۴۰ هزار و ۵۴۵ واحد نهضت ملی در آذربایجان‌غربی  با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

ساختمان صنعت 

  • ۰۱/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی