ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰

تولید و توزیع ۸۵۰۰ متر مکعب آب در شلمچه  در طول شبانه روز

شلمچه– جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تولید و توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب در شلمچه در طول شبانه روز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد خادمی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران در شلمچه اظهار کرد: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تمام ظرفیت فنی و تخصصی اش در کنار سایر دستگاه ها در مرزهای کشور به زائران خدمات رسانی می کند.

وی از ایجاد ۶ کیلومتر خط انتقال ۴۱۵ و۴ خط ۱۱۰، ایجاد ۴۰۰ انشعاب آب در مواکب شلمچه به عنوان برخی  از اقدامات انجام شده در جهت تکمیل طرحهای زیرساختی نام برد و گفت: برای انجام این اقدامات مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل بودجه جاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان هزینه شده است.

وی افزود: امسال در شلمچه سه دستگاه پرتابل سردخانه در مسیر عبور زائران پیش بینی کرده ایم ضمن آنکه سه مخزن ثابت ۵ تا ۱۰ هزار لیتری آب نیز در مسیر زائران  نصب شده است.

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از همکارانمان در مرز شلمچه خدمات رسانی می کنند، تصریح کرد: چهار دستگاه جنتکس و مکنده نیز برای دفع فاضلاب در محل تعبیه شده است.

خادمی گفت: به طور شبانه روزی در شلمچه هشت هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب تولید و توزیع می کنیم که آب تولیدی از شبکه پایدار و آب توزیعی توسط تانکرها در بین مواکب توزیع می شود.

وی افزود: یک دستگاه بسته بندی آب با ظرفیت ۸۰ هزار لیوان ۲۰۰ سی سی در روز در شلمچه  مستقر کردیم و ۵۲ دستگاه تانکر سیار نیز کار آبرسانی را به انجام می رسانند که از این تعداد ۸ دستگاه تانکر سیار به عراق آبرسانی می کند تا زائران در زمینه آب با مشکل و کمبود مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه خودرو سبک در خدمت عوامل اجرایی مان قرار دادیم، اظهار کرد: یک دستگاه آزمایشگاه سیار آب (آزمایشگاه مرجع) به صورت ساعتی آب را پایش و رصد می کند.

جانشین قرارگاه اربعین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  تصریح کرد: آنچه که مورد تاکید وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است آنکه امنیت و بهداشت آب رعایت شود تا آب بهداشتی و خوبی به دست زائران برسد، در بحث تامین امنیت، حوزه مقاومت بسیج وزارت خانه در کنار سازمان عتبات عالیات قرار دارد.

خادمی یادآورشد: در زمنیه امنیت آب، پس از پر شدن تانکرها در محل آبگیری تانکرها پلمب شده و سپس این پلمب در محل توسط بسیج شکسته می شود تا آب با اطمینان خاطر و بهداشتی در اختیار زائران قرار گیرد.

وی گفت: به تمام زائران توصیه می کنیم که سفرشان را مدیریت کنند، دوره اقامتشان را در عتبات محدود کنند، در کربلا زمان زیادی را باقی نمانند و به تدریج از مرزها خارج شوند.

وی افزود: خدمات دهی ما به زائران تا پنج روز پس از اربعین ادامه دارد، برای بازگشت زائران اربعین از مرز شلمچه نیز آب مورد نیاز دپو شده است، شبکه آب و برق پایدار است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گفته وی، ۶ دستگاه کانکس برای استقرار نیروهای شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همکارانمان پیش بینی شده است.

ساختمان صنعت

  • ۹۸/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی