ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰
 

پالایشگاه

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین پالایشگاه گاز ایلام و پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران خبر داد.

 مهندس«شهریار داری پور» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌اکنون در حوزه پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام ۱۹ پروژه پژوهشی و ۶ طرح اینترشیپ جاری و در حال انجام است که در این بین 2 مورد قرارداد پروژه پژوهشی با عنوان" انجام مطالعات امکان سنجی پیاده سازی نظام مدار بسته آب" و  " تدوین و باز مهندسی فرآیندهای منابع انسانی" همچنین یک مورد پایان نامه دکترا و دو مورد پایان نامه کارشناسی ارشد مجموعا به ارزش 2600 میلیون ریال با دانشگاه تهران منعقد شده است.

وی گفت:  پالایشگاه گاز ایلام به روی اساتید، متخصصان و پژوهشگران باز است و حوزه پژوهش و فناوری این شرکت همواره پذیرای ایده های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف می باشد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از حمایت این شرکت در زمینه تعریف پژوهش‌های کاربردی خبر داد و گفت: حوزه پژوهش و فناوری پالایشگاه گاز ایلام دارای نظامی پویا، هدفمند و منظم است که به دنبال دستیابی به بهترین نتایج پژوهشی بوده و  در راستای خودکفایی و رونق تولید داخلی، استفاده از ظرفیت مجامع علمی و شرکت‌های دانش بنیان، بخش خصوصی و متخصصان داخلی، امری ضروری است.

ساختمان صنعت

  • ۹۸/۰۸/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی