ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰
آزمون ورود به حرفه مهندسی اسفند امسال برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- برپایه اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی در همه رشته‌ها اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: آزمون‌های ورود به حرفه در همه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) و همچنین در همه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌مکانیکی، تاسیسات‌برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است که آزمون‌های مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

ساختمان صنعت

 

  • ۰۲/۱۱/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی