ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

ساختمان صنعت

اخبار و مطالب آموزنده در زمینه صنعت ساختمان

  • ۰
  • ۰
 ۱۰۵ میلیارد تومان از اعتبارات  بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد جذب شد

یاسوج - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تاکنون ۱۰۵میلیارد تومان معادل ۸۵درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان جذب شد.

محمد غلام نژاد روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری به این استان چهار هزارو ۸۰۵میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی مصوب شد.

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار جذب شده ۲۰میلیارد تومان به بیمارستان بهمیی، ۲۰میلیارد به بیمارستان دنا، ۲۰میلیارد لنده، و ۲۰میلیارد تومان به بیمارستان چرام برای تسریع در روند اجرایی اختصاص یافت.

غلام نژاد تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای ۲۸ پروژه محرومیت زدایی جذب شده است.

وی مهمترین پروژه های محرومیت زدایی را شامل احداث مرکز پزشکی هسته ای،مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت، اقامتگاه پزشک و خانه بهداشت در مناطق مختلف استان ذکر کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده این تعداد طرح عمرانی تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری خواهد شد

غلام نژاد کمبود اعتبارات را از مهمترین مشکلات اجرای پروژه های بیمارستانی دانست و گفت: تکمیل و بهره برداری از این طرح ها نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.

وی افزود: از زمان سفر دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به استان برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در حوزه بهداشت و درمان استان گام های ارزشمندی برداشته شده است.

غلام نژاد تعمیر، تجهیز و راه اندازی دو عدد چیلر تراکمی با ظرفیت ۶۰۰ تن بیمارستان امام خمینی دهدشت ، راه اندازی چیلر ۱۵۰تنی کلینیک امام سجاد ع دهدشت و تعمیر و تجهیز کلینیک درمانی شهید مفتح یاسوج با حمایت های مالی دولت در سال جاری را را از دیگر خدمات ارائه شده در حوزه عمرانی اعلام کرد.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع و در اختیار داشتن یک درصد خاک ایران از شمال با چهار محال و بختیاری، از غرب با خوزستان، از جنوب غرب با بوشهر، از جنوب شرق با فارس و از شمال شرق با اصفهان همسایه است.

 

ساختمان صنعت

 

  • ۰۱/۱۱/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی